اشنايي با رشته ورزشي هاكي و حرفه اي شدن در آن 15

با سايت ورزشي اسان اسپرت بدون دغدغه ورزش كنيد.

اشنايي با رشته ورزشي هاكي و حرفه اي شدن در آن 15

انجمن هاكي بانوان در طي ۵ سال توانست تعداد آمار ورزشكاران ، مربيان ،داوران ، هيئتهاي استانهاي سراسر كشور را افزايش دهد كه آمار ذيل نشان دهنده فعاليت انجمن هاكي بانوان كشور در حوزه معاونت ورزش بانوان تاسيس گرديد.
– تعداد ورزشكاران سازمان يافته در سراسر كشور ۱۰۰۰ نفر
– تعداد مربيان فعال در سراسر كشور ۷۰۰ نفر
– تعداد داوران فعال در سراسر كشور ۹۰ نفر
گفتني است تعداد كل ورزشكاراني (آقايان و بانوان ) كه  تا پايان سال ۱۳۹۱ در اين رشته فعاليت دارند حدود ده هزار نفر مي باشد.
از سال ۱۳۸۱ در سازمان تربيت بدني طرح سند راهبردي نظام جامع ورزش كشور مطرح گرديدو اين طرح گام عمده و آغازين براي سامان و سازمان دادن به تلاشهاي گسترده و گوناگون در پهنه ورزش كشور شد.
طرح جامع تربيت بدني و ورزش كشور باب جديدي بر روي ابعاد مختلف ورزش كشور گشود.
طرح مذكور چشم اندازي روشن در حيطه هاي مختلف ورزش كشور از جمله ورزش قهرماني ،حرفه اي ،همگاني و پرورشي را ارائه و توسعه ورزش كشور را هدفمند ، هماهنگ و منسجم نموده است.آنچه كه در مجموعه نظام جامع توسعه تربيت بدني و ورزش در مولفه هاي ورزش قهرماني ،حرفه اي، همگاني و پرورشي به آن پرداخته شده است . تفكيكي بين مردان و زنان صورت نگرفته و كل افراد جامعه را با اصل دسترسي عادلانه مخاطب قرار داده است.
طرح ادغام انجمن ها و فدراسيونهاي ورزشي در راستاي تحقق اصول مذكور در جهت توسعه ورزش بانوان صورت پذيرفت و در سال ۱۳۸۳ اين طرح به مرحله اجراء در آمد كه روساي انجمن هاي ورزشي به عنوان نايب رئيس فدراسيون انتخاب شدند.

تا حالا بدنسازي در خانه انجام دادين؟
شايدم دوست داريد در بهترين باشگاه بدنسازي تهران ورزش كنيد درسته؟
براي پيدا كردن سالن فوتسال ساري و ساير كلاس هاي ورزشي كافيه يه سر به وب سايت ورزشي اسان اسپرت بزنيد.
خواندن ادامه اين مطلب 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.